Retur
11. Politica de retur al produselor comandate de pe
website-ul nostru
Dispozitii generale
A. In calitate de consumator, Clientul are dreptul de a
se retrage din contractul de vanzare incheiat la distanta, prin returnarea
Produselor comandate si fara nicio justificare, in termen de maximum 14 zile
calendaristice de la intrarea in posesie a bunurilor comandate. Perioada de
retragere din contract expira in termen de 14 zile de la, dupa caz:
a) ziua in care Consumatorul sau o parte terta, alta decat
transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a
bunurilor, in cazul contractelor de vanzare, sau:
(i) in cazul in care Consumatorul comanda printr-o singura
comandă bunuri multiple care vor fi livrate separat, ziua in care Consumatorul
sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de Consumator,
intra in posesia fizica a ultimului bun;
(ii) in cazul livrarii unui bun care consta din mai multe
loturi sau piese, ziua in care Consumatorul sau o parte terta, alta decat
transportatorul si care este indicată de consumator, intra in posesia fizica a
ultimului bun sau a ultimei piese.
In contextul returului produsului ca urmare a exercitarii
dreptului de retragere din contract nu se vor inapoia Consumatorului
cheltuielile de transport aferent returului, acestea fiind in sarcina
Consumatorului. Procedura de retragere din contract va fi detaliata in cadrul
sectiunii de mai jos din prezenta Politica – Procedura de retragere din
contract in 14 zile calendaristice de la
primirea Produsului. Formular de retragere.
B. De asemenea, in situatia in care Produsul prezinta neconformitati,
veti avea posibilitatea de a-l returna si de a solicita Partenerului aducerea
acestuia la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire sau reducerea
corespunzatoare a pretului ori rezolutiunea contractului privind acest Produs
si restituirea contravalorii Produsului. In cazul in care se constata
deficiente in primele 30 de zile de la achizitia Produsului se va dispune
direct inlocuirea acestuia.
Dreptul de retur pentru neconformitati va putea fi
exercitat daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de
la livrarea bunului.
A. Procedura de retragere din contract in
14 zile calendaristice de la primirea Produsului. Formular de retragere
1.1. In conformitate cu OUG 34/2014, Clientul care detine
calitatea de consumator (persoana fizica) are dreptul sa se retraga din
Contract, respectiv sa returneze bunul comandat, in termen de 14 zile
calendaristice, fara invocarea niciunui motiv in acest sens. In acest caz,
Cumparatorul va suporta doar cheltuielile direct legate de returnarea Produselor.
1.2. Rambursarea sumei aferente Produselor achizitionate
se realizeaza, de regula, prin aceeasi metoda de plata folosita pentru
tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Clientul isi exprima acordul
pentru utilizarea unei alte metode. Astfel:
a.
In situatia in care Comanda este achitata online, prin
card bancar, in cazul unui retur contravaloarea Produsului returnat va fi
restituita Consumatorului in contul bancar din care a fost realizata plata
initiala a Comenzii, in termen de cel mult 14 zile de la data primirii
Produsului returnat, cu exceptia cazului in care Consumatorul indica o alta
modalitate de restituire a contravalorii Produslui returnat.
b.
In situatia in care Comanda este achitata in sistem
ramburs, Prestatorul va contacta Consumatorul in vederea obtinerii din
partea acestuia a unui cont bancar in care sa fie restituita contravaloarea
Produsului care face obiectul returului. Prestatorul va initia demersuri de
contactare a Consumatorului pentru cel mult 7 zile calendaristice de la
momentul primirii Produsului returnat urmand ca, in situatia in care
Consumatorul nu indica contul bancar pentru restituirea sumei din motive
obiective, neimputabile Prestatorului, precum (exemplificativ, nelimitativ:
Consumatorul nu poate fi contactat, Consumatorul nu detine un cont bancar
etc.), Prestatorul sa procedeze la rambursarea sumelor prin intermediul
mandatului postal intern, in maximum 7 zile calendaristice de la momentul
expirarii celor 7 zile acordate pentru contactarea telefonica a Consumatorului.
Mandatele postale sunt trimiteri inregistrate prin care subunitatile postale
remit la destinatie sumele de bani in lei incredintate de expeditori. Platile
se efectueaza in numerar (lei) sau in cont bancar. Adresa Consumatorului pentru
expedierea mandatului postal va fi cea la care a fost livrat initial Produsul
ulterior returnat.
1.3. Consumatorul intelege si este de acord ca
Prestatorul/ Partenerul va utiliza ca prima metoda de restituire a
contravalorii Produsului returnat rambursarea online, prin alimentarea contului
bancar al Consumatorului cu suma aferenta Produsului rambursat. In situatia in
care aceasta metoda nu va putea fi utilizata din motive ce nu tin de Prestator,
Consumatorul intelege si este de acord ca Prestatorul/ Partenerul va utiliza
metoda rambursului prin mandat postal intern.
1.4. Rambursarea se realizeaza in urma primirii Produselor
returnate de catre Client sau a dovezii furnizate de Client de trimitere a Produselor.
1.5. Pentru exercitarea dreptului de retragere
Cumparatorul informeaza Prestatorul, respectiv Partenerii acestuia cu privire
la decizia de a se retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie
neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta sau e-mail la adresele
Partenerilor, indicate pe colet. In acelasi scop, se poate transmite la
adresele Partenerilor formularul de retragere mai jos prezentat.
„Catre:
[...]
Email: [...]
Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea
din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse: [...]
Produsele au fost comandate la data de [...] de pe
site-ul ..................... .
Numele cumparatorului:
Adresa cumparatorului:
Motivul returului (optional):
Semnatura cumparatorului (doar in cazul in care acest
formular este notificat pe hartie):
Data: […]”;
1.6. De asemenea, Cumparatorul care doreste sa se retraga
din contract poate solicita retragerea sa prin completarea formularului de
retur disponibil pe website.
1.7. Returnarea Produselor se poate efectua prin
intermediul oricarei firme de curierat, in functie de preferintele Clientului.
1.8. Returul Produselor cumparate va putea avea loc fara
invocarea unui motiv in acest sens, conform prevederilor Legii comertului la
distanta (O.G. nr. 34/ 2014 cu modificarile ulterioare). Produsele vor fi
ambalate corespunator pentru retur si vor fi insotite de toate accesoriile si
documentele aferente acestora, precum si de o copie a facturii de achizitie.
1.9. Returnarea unui Produs in lipsa accesoriilor sale va
duce la diminuarea valorii acestuia, conform celor mentionate mai jos. Nu se
accepta pentru returnare Produsele care prezinta modificari fizice, lovituri,
ciobiri, zgarieturi, pete, socuri etc. fara ca acestea sa fie aduse in
prealabil la conformitate.
1.10. Rambursarea contravalorii Produsului se va face in
cel mult 14 de zile de la data la care Produsul ajunge in depozitul Partenerului/
Prestatorilor, iar starea acestuia este verificata de personalul acestuia. De
asemenea, se va verifica daca Produsul in cauza este sau nu in situatia de a fi
exceptat de la retur. In cazul in care se constata ca valoarea acestuia a fost
diminuata, Partenerul/ Prestatorul va retine suma aferenta acestei diminuari.
1.11. In functie de specificul Produselor comercializate
pe platforma, acestea pot fi sigilate. In functie de starea si tipul Produsului
returnat, se va decide daca rambursarea poate fi sau nu acceptata.
Diminuarea valorii bunurilor
1.12. Deoarece, in cazul vanzarilor la distanta,
Consumatorul nu are posibilitatea de a verifica bunurile inainte de incheierea
contractului, acesta are dreptul, asa cum s-a detaliat anterior, de a se
retrage din contract. Din acelasi motiv, Consumatorului i se permite sa testeze
si sa verifice bunurile pe care le-a cumparat, in functie de tipul acestora si
in masura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si
modul de functionare a acestora. Pentru a stabili aceste caracteristici,
Consumatorul trebuie sa manuiasca Produsele si sa le inspecteze in acelasi mod
in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin fizic real.
1.13. Cumparatorul va fi tinut responsabil pentru
diminuarea valorii Bunurilor care rezulta din manipulari, altele decat cele
necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii acestora. In
cazul in care bunul returnat prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri,
accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, Consumatorul este responsabil
in ceea ce priveste diminuarea valorii sale.
1.14. Daca un Consumator isi exercita dreptul de
retragere dupa ce a utilizat bunurile intr-o masura care depaseste limita
necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare a
acestora, acesta va raspunde pentru eventuala diminuare a valorii Produselor.
1.15. Actiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii
Produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:
• deschiderea
recipientelor sigilate;
• utilizarea
produselor consumabile;
• achizitionarea
de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau
personalizate in mod clar;
• achizitionarea
de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
• ruperea
sigiliilor si a etichetelor;
• zgarierea,
murdarirea, patarea, impregnarea Produselor cu substante externe;
• etc.
1.16. Valoarea Produselor folosite, avand urme de uzura
(pete, zgarieturi, indoituri, fisuri, lovituri etc.) va fi returnata numai dupa
aducerea lor la conformitate, daca acest lucru este posibil. Valorea finala a
Produsului se stabileste in functie de valoarea componentelor/ elementelor ce
trebuie inlocuite si a manoperei de reconditionare sau ca diferenta dintre
valoarea initiala a Produsului nou si valoarea de revanzare a Produsului
folosit.
1.17. Orice modificare a starii Produselor, ce face
imposibila vanzarea acestora ca noi, duce automat la aplicarea procedurii de
returnare supusa unor taxe de readucere a Produselor la starea in care au fost
livrate. Taxa de diminuare va fi comunicata catre Client la receptionarea
Produselor modificate.
1.18. Produsul returnat trebuie sa fie insotit de
certificatul de garantie in original, daca acesta este emis de producator.
1.19. Daca Produsele returnate au fost insotite de
eventuale bonusuri/cadouri, Cumparatorul este tinut sa le returneze si pe
acestea din urma, odata cu Produsul. In caz contrar, valoarea acestora se
diminueaza din valorea returului.
1.20. Daca s-au achizitionat mai multe Produse de acelasi
fel si se doreste returul tuturor acestor Produse, Consumatorul se va asigura
ca doar unul dintre aceste Produse a fost desigilat. Returul celorlalte Produse
se accepta doar daca acestea sunt sigilate.
1.21. Consumatorul nu isi poate exercita dreptul de
retragere pentru furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din
motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost
desigilate de Consumator.
1.22. Categorii de bunuri ce NU pot fi returnate daca
sunt desigilate/deschise (bunuri exceptate de la retur):
a) furnizarea de produse sau servicii al caror pret
depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care profesionistul nu le
poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
b) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile
prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;
c) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se
deteriora sau a expira rapid;
d) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi
returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care
au fost desigilate de consumator;
e) furnizarea de produse care sunt, dupa livrare,
potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
f) furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate
sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
g) furnizarea de continut digital care nu este livrat pe
un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al
consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi
va pierde dreptul la retragere.
h) contractele de furnizare de continut digital care nu
este livrat pe un suport material.
Efectele retragerii Consumatoului din contract
1.23. Exercitarea dreptului de retragere pune capat
obligatiilor partilor contractuale, dupa caz:
• de a
executa contractul la distanta sau contractul in afara spatiului comercial;
• de a
incheia un contract la distanta sau in afara spatiului comercial, in cazul in
care Consumatorul a efectuat o comanda.
1.24. Prestatorul/ Partenerul ramburseaza toate sumele pe
care le-a primit drept plata din partea Consumatorului, inclusiv, dupa caz,
costurile livrarii initiale a Produselor returnate (dar nu si costurile
de livrare a produsului returnat, acestea fiind suportate de Consumator), fara intarziere
nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care
acestea ajung in posesia Prestatorului/ Partenerului si sunt verificate si
validate de personalul acestuia din punct de vedere al starii de functionare si
al conformitatii.
B. Returul Produsul
pentru neconformitati. Garantii
1.25. Potrivit dispozitiilor Ordonantei de Urgenta
140/2021, Prestatorul/ Partenerul este obligat sa livreze Consumatorului
Produse care sunt in conformitate cu contractul de vanzare.
1.26. Se considera ca Produsele sunt in conformitate cu
contractul de vanzare incheiat la distanta daca acestea:
• corespund
descrierii facute de Prestator/ Partener si au aceleasi calitati ca si
Produsele pe care acesta le-a prezentat Consumatorului ca mostra sau model;
• corespund
oricarui scop specific solicitat de catre Consumator, scop facut cunoscut Prestatorului/
Partenerului si acceptat de acesta la incheierea contractului de vanzare;
• corespund
scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal Produsele de acelasi tip;
• fiind de
acelasi tip, prezinta parametri de calitate si performante normale, la care
Consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura Produsului si
declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de Prestator/
Partener, de Producator sau de reprezentantul acestuia, in special prin
publicitate sau prin inscriere pe eticheta Produsului.
1.27. Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in
momentul incheierii contractului la distanta Consumatorul a cunoscut sau nu
putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate.
1.28. Consumatorul isi poate exercita dreptul de retur in
cazul in are Produsul prezinta neconformitati daca lipsa de conformitate a
acestuia apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea Produsului. In
cazul in care se constata deficiente in primele 30 de zile de la achizitia
produsului sau serviciului, se dispune direct inlocuirea acestuia.
1.29. In cazul lipsei conformitatii, Consumatorul are
dreptul de a solicita Prestatorului/ Partenerului sa i se aduca Produsul la
conformitate, fara plata, prin reparare, daca acest lucru este posibil
potrivit naturii produsului, prin inlocuire sau sa beneficieze de reducerea
corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind
acest Produs si restituirea contravalorii Produsului.
1.30. In acest context, Consumatorul are dreptul de a
solicita Prestatorului/ Partenerului in primul rand repararea Produsului sau de
a solicita inlocuirea acestuia, in fiecare caz fara plata, cu exceptia
situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata.
1.31. O masura reparatorie va fi considerata ca
disproportionata daca ea impune Prestatorului/ Partenerului costuri care sunt
nerezonabile in comparatie cu o alta masura reparatorie, luandu-se in
considerare:
• valoarea
pe care ar fi avut-o Produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate;
• importanta
lipsei de conformitate;
• daca o
alta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ
pentru Consumator.
1.32. Consumatorul are dreptul fie sa obtina o reducere
proportionala a pretului, fie sa obtina incetarea contractului de vanzare, in
oricare dintre urmatoarele cazuri:
a) Partenerul nu a finalizat reparatia sau inlocuirea
sau, dupa caz, a refuzat sa aduca in conformitate bunurile;
b) se constata o neconformitate, in pofida eforturilor
Prestatorului de a o remedia;
c) neconformitatea este de o asemenea gravitate incat
justifica o reducere de pret sau dreptul la incetarea imediata a contractului
de vanzare;
d) Partenerul a declarat ca nu va aduce bunurile in
conformitate intr-un termen rezonabil sau fara inconveniente semnificative
pentru consumator ori acest lucru reiese clar din circumstantele cazului.
1.33. Consumatorul nu are dreptul de a obtine incetarea
contractului daca neconformitatea este minora. Sarcina probei cu privire la caracterul
minor al neconformitatii ii revine Partenerului.
1.34. Consumatorul are dreptul de a suspenda plata unei
parti restante din pretul bunurilor sau a unei parti a acesteia pana in
momentul in care Partenerul isi va fi indeplinit obligatiile care ii revin in
temeiul OUG 140/2021.
Repararea sau inlocuirea bunurilor
11.35. Reparatiile sau inlocuirile se efectueaza cu
respectarea urmatoarelor conditii:
a) fara costuri;
b) intr-un termen rezonabil care nu poate depasi 15 zile calendaristice din
momentul in care Partenerul a fost informat de catre consumator cu privire la
neconformitate si care este stabilit de comun acord, in scris, intre Partener
si consumator, luandu-se in considerare natura si complexitatea bunurilor,
natura si gravitatea neconformitatii si efortul necesar pentru finalizarea
reparatiei sau inlocuirii;
c) fara vreun inconvenient semnificativ pentru consumator, tinand seama de
natura bunurilor si de scopul pentru care consumatorul a solicitat bunurile in
cauza.
1.36. In cazul in care neconformitatea urmeaza sa fie remediata prin
repararea sau inlocuirea bunurilor, Consumatorul pune bunurile la dispozitia
Partenerului.
1.37. Partenerul preia bunurile inlocuite pe propria cheltuiala.
1.38. In cazul in care o reparatie necesita demontarea bunurilor care au
fost instalate intr-un mod compatibil cu natura si cu destinatia lor, inainte
ca neconformitatea sa fie constatata, sau in cazul in care bunurile respective
urmeaza sa fie inlocuite, obligatia de a repara sau inlocui bunurile include
demontarea bunurilor neconforme si instalarea bunurilor de inlocuire sau a
bunurilor reparate sau suportarea costurilor aferente demontarii si instalarii.
1.39. Consumatorul isi poate exercita dreptul de a obtine incetarea
contractului de vanzare printr-o declaratie catre Prestator/ Partener, prin
care isi exprima decizia de a obtine incetarea contractului de vanzare.
1.40. In cazul in care neconformitatea se refera doar la unele dintre
bunurile livrate in temeiul contractului de vanzare si exista un motiv de incetare
a contractului de vanzare conform celor de mai sus, Consumatorul poate obtine
incetarea contractului de vanzare in raport cu bunurile respective, precum si
cu orice alte bunuri pe care Consumatorul le-a achizitionat impreuna cu
bunurile neconforme, in cazul in care Cosumatorului nu i se poate pretinde in
mod rezonabil sa accepte sa pastreze numai bunurile conforme.
1.41. Calitatea si conformitatea oricarui Produs listat pe Site, dar
dobandit in urma contractarii acestuia de la un tert Partener, revine in
totalitate acestuia din urma.
1.42. Societatea noastra nu garanteaza disponibilitatea
pe stoc a niciunui Produs spre achizitionare de pe Site.
1.43. Cumparatorul poate solicita o reducere
corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintre
urmatoarele cazuri:
a)daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de
inlocuirea Produsului;
b)daca Prestatorul/ Partenerii nu au luat masura
reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila;
c)daca Prestatorul/ Partenerii nu au luat masura
reparatorie fara inconveniente semnificative pentru Cumparator.
1.44. Raspunderea Partenerilor privind garantia legala de
conformitate este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2
ani, calculat de la livrarea Produsului. Dupa expirarea termenului de mai sus,
Cumparatorii pot pretinde remedierea sau inlocuirea Produselor care nu pot fi
folosite in scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii
ascunse aparute in cadrul duratei medii de utilizare. Pentru Produsele a
caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, termenul de 2 ani se
reduce la aceasta durata.
1.45. Dreptul la garantie se pierde in cazul in care:
• Cumparatorul
nu a respectat conditiile de utilizare, intretinere etc.;
• Produsul
a fost pastrat in conditii improprii, expus la conditii nefavorabile sau a fost
manipulat defectuos;
• In caz de
deteriorare mecanica provocata prin lovirea Produsului;
• Produsul
a fost modificat sau reparat in prealabil de catre alte persoane decat cele
autorizate.
1.46. Zgarieturile constituie uzura normala si nu
reprezinta motive pentru a reclama garantia.
1.47. Cheltuielile de returnare aferente Produselor
defecte, respectiv Produselor care cad sub incidenta garantiei de conformitate,
vor fi suportate de catre Prestator/ Partener.
1. 48. Perioada de timp stabilita pentru repararea sau
inlocuirea Produsului returnat nu poate depasi 15 zile calendaristice de la
momentul in care Prestatorul/ Partenerul a fost informat despre neconformitate.
III. Informatii necesare pentru retur
1.49. Solicitarea de retur se transmite doar in scris,
prin completarea formularului de retur existent in Site sau prin e-mail, la
adresa de contact: contact, afisata pe site. In formularul de retur, dar si in
declaratia transmisa Prestatorului, Cumparatorul este obligat sa completeze
corect, complet si real toate datele sale, pentru ca cererea lui sa fie
procesata in timp rezonabil. Cumparatorul va primi un raspuns prin e-mail, in
maximum 3 zile lucratoare de la data trimiterii cererii de retur.
1.50. Expeditorul raspunde atat cu privire la
corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB), cat si de
ambalarea corespunzatoare a coletelor continand Produsele returnate.
1.51. Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie
ambalate intr-un mod care sa protejeze Produsul de factorii ce pot duce la
deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea
elementelor de siguranta, ex: poliester, carton, folie bule de aer etc.). De
asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda
greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei
transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu
poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putand fi, dupa
caz, constituit din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren
etc.
1.52. Prestatorul/ Partenerul isi rezerva dreptul de a
investiga orice cerere de returnare a sumelor aferente Produselor care au facut
obiectul returului si de a nu da curs cererilor de returnare frauduloase sau
abuzive care se produc dupa consumarea/prestarea/achizitionarea acestora.
1.53. Partenerul este singurul responsabil de calitatea
si valoarea Produselor promovate si comercializate pe Site, iar Cumparatorul se
obliga sa parcurga Oferta fiecarui Produs in momentul in care plaseaza o
Comanda. Modalitatea de livrare, curierul ales, termenul de livrare si alte
conditii ale livrarii difera in functie de Partener si Produs, aceste detalii
regasindu-se in fiecare Oferta, afisata pe Site. Toate datele si conditiile de
retur sunt transmise doar de catre Partener, prin e-mail sau prin telefon catre
Cumparator, iar Prestatorul nu isi asuma niciun fel de raspundere sau
obligatie, in acest sens, in a furniza Cumparatorului date de retur sau in a
returna sumele de bani aferente returului.
1.54. In privinta taxei de retur, pentru transport
Cumparatorul plateste taxa de transport retur in urmatoarele situatii:
o
Daca a comunicat prin comanda un alt Produs decat cel
dorit si ulterior s-a razgandit sau si-a dat seama ca nu doreste acel Produs;
o
Daca a comandat o marime, culoare sau model pentru un
Produs si dupa ce l-a primit si-a dat seama ca nu i se potriveste.
1.55. In toate aceste situatii de mai sus, Cumparatorul
are obligatia sa trimita prin curier Produsul, ambalat in mod adecvat, in
maximum 14 zile lucratoare de la data primirii coletului.
1.56. Partenerul are obligatia ca, dupa primirea
coletului de la Cumparator, sa ii schimbe Produsul cu cel cerut de acesta, iar
in caz contrar (daca nu exista pe stoc Produsul sau daca Cumparatorul se
retrage din Contract), sa ii returneze banii achitati initial.
1.57. Daca Produsul trimis retur de catre Cumparator nu
este in stare functionala sau este deteriorat din vina acestuia Partenerul nu
mai are obligatia de a schimba Produsul sau de a returna banii.
1.58. Partenerul are obligatia sa inlocuiasca Produsul
suportand cheltuielile cu transportul, in urmatoarele conditii:
o
Daca Produsul primit prezinta semne de degradare,
defectiuni sau alte semne care indica faptul ca a fost folosit anterior
primirii de catre Consumator;
o
Daca Produsul primit nu corespunde cu cel prezentat in
Oferta de pe Site-ul detinut de Prestator, in privinta aspectului, culorii sau
detaliilor tehnice;
o
Daca Produsul primit este altul decat cel prezentat in
Oferta de pe Site.
1.59. Partenerii vor putea amana rambursarea sumei pana
la primirea Produselor returnate sau pana la primirea unei dovezi conform
careia acestea au fost expediate.